понеделник, 24 октомври 2011 г.

късметче от кафе

"този, който е навсякъде 
не е никъде"

Мисля върху това от тогава.
Студен октомврийски ден
сива неделя
режещ вятър 
Пия кафе
в утробата на нов жилищен блок-
от ония с вътрешен двор
с 3 студия за красота , 2 кафета, 1 пицария 
и изглед към олющен грозен кран.
Имам късметче,
винаги вярвам 
в случайните прозррения:
"ТОЗИ,КОЙТО Е НАВСЯКЪДЕ , НЕ Е НИКЪДЕ"
усещам, че някой ме дебне и ме разгадава,
без да съм му разрешила да чете мислите ми...
Напоследък се опитвам да съм навсякъде,
но нямам истинско усещане за пълнота.
Все не ми стига, каквото и да правя.
Искам да прескачам от сфера в сфера с лекота,
да упражнявам различни професии и хобита едновременно, 
да съм майка, жена, приятелка, фризьор,счетоводител,
танцьор, художник, аранжор,дизайнер на лампи,
компютърен специалист...
"Пенкилер" ще каже някой,
а друг "всестранно развита личност",
а психиатърът пише диагноза  биполярна...
Възможно ли е да има и друга опция?!
Доспива ми се .
Утре ще мисля пак.




 

3 коментара:

  1. Обикновено другите се стараят да ни моделират за да сме удобни за тях.На някои от нас точно това им е необходимо.Н други духът им е по-свободолюбив и му се иска повече от всички и всичко.Живота е много малко и не стига вечно,когато знаеш,можеш и искаш.Неспокоиният не се усмирява,може само времено да се задържи....какъв е смисъла тогава,кой какво ще ти лепне биполярен или каквото и да рече :)

    ОтговорИзтриване
  2. добре казано:) и мен са ме съветвали "накрая трябва да избереш едно! не знаеш ли какво искаш?!"
    и аз казвам "ама, аз знам какво искам! ВСИЧКО!!"

    та, така... дори да ти е вярна диагнозата, какво губиш от всичко това? нали накрая ще можеш да се обърнеш назад и да си кажеш: е не си ли поживях, а?

    според мен си струва заключението, важно е да се живее :D

    ОтговорИзтриване
  3. Важното е да има движение! :)))

    ОтговорИзтриване