неделя, 18 септември 2011 г.

flash mob

 Напоследък бягам от ежедневието, от скуката, от зациклянето, аааа да ме стигне и току измисля нещо ново , с което да се развихря. Ама този път направо скочих от най-горе и полетях. Хора, не съм предполагала, че ще го направя. 40-50 тиинейджъра между 12-18 години и аз танцуваме Beat it на Майкъл Джексън. Бях на 3 репетиции, смях се до сълзи, за пръв път в живота си танцувах модерни танци, бях най-стария кокъл, но се чувствах перфектно. Обичам абсурда и да изкретенясвам и не мисля,че има някакъв праг във възрастта, след който вече не можеш да го правиш. Гордея се със себе си, че  бях част от този грандиозен спектакъл и тази жива колективна енергия още пулсира в мен.


17.09.2011 - флаш моб - на 3 места :


 http://www.facebook.com/#!/julia.dotseva





1.Централна гарa  
2.До църквата "Света Неделя"
3.Пред Народния театър

от Уикипедиа:
Флашмоб (на английски: flash mob или flashmob, в буквален превод „моментна тълпа“ или „внезапна тълпа“) е предварително запланувана и организирана масова акция, в която голяма група хора се появява внезапно на обществено място и в продължение на броени минути изпълнява някакво абсурдно действие след което се разотива също така внезапно, все едно нищо не се е случило.
Флашмоб е особен вид представление, разчитащо на случайна публика. Участниците създават внезапни, понякога абсурдни, понякога смешни ситуации, но изпълняват ролята си сериозно и отговорно с убеждението, че това което правят е напълно нормално и естествено.
Това е вид изкуство, което е извън политиката, религията и икономиката. Участниците нито плащат, нито им се заплаща. Такива събития се организират обикновено чрез интернет, от социалните мрежи и в по-голямата си част хората не се познават помежду си. Това е и една от техниките, използвана от културното заглушаване.
Първият флашмоб е организиран в Манхатън през май 2003 година. През 2009 година, след смъртта на Майкъл Джаксън, е организиран флашмоб, който обикаля почти целия свят и започва от Стокхолм[1].

Няма коментари:

Публикуване на коментар