четвъртък, 14 февруари 2019 г.

СВЕТИ ВАЛЕНТИН У НАС

Днес е денят на любовта.
Синът ми подари нарисувано, на цветни парченца сърце
с думите: "Това е за теб, защото си много мила!" и ме гушна.
Дъщеря ми е направила с малките си ръчички сърце от малки намачкани цветни хартиени розички...и голяма прегръдка :"Ти си моята най-голяма льоооообов!"
Мъжът ми не беше забравил! В седем сутринта се върна от работа с букет нежни рози и кутийка с три чифта обеци , знае, че това ми е слабост...
После се прегърнахме и се оставихме на зимната сутрин отново да ни унесе дълбоко.
Подстригах двама в салона, повече си говорихме  с шведа и сръбкинята, отколкото работих.
После си направих маникюр.
А в къщи ме чакаше невероятна вечеря. 
Седяхме четеримата и всеки разказваше за деня си. Споделяхме си...
После се погъделичкахме с децата,  помачкахме се, решавахме задачи, правихме си един на друг масажи и слушахме приказка за лека нощ, тъй като още не ми е дошъл гласа.
Уж нищо особено, но всичко! Има хора , които никога не са били и близо до това.
Благодаря ви , душички!



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар