сряда, 14 октомври 2020 г.

Аз + Ти (не е )= на Ти + Аз


Аз + ти = нерешено от мен уравнение.

Една трагично-комична история. 

Първо ти ме гониш, после аз теб, 

и отново разменяме местата си.

Понякога се стигаме , 

а понякога си крещим от ръбовете на 

някаква пропаст и не се чуваме.

Аз и ти , загадка, любов,която ме превзема,

покорява, подлудява, съсипва, обърква,

прави ме по-добра и по-зла,

но никога спокойна.

Ти си въздуха, с който искам да напълня гърдите си

и който никога не ми достига. 

Изплъзваща се сянка, понякога се чудя

реален ли си, после си спомням ,

че съм с теб от 15 години.

Аз съм огъня ,който теб разпалва.

Понякога щастлива, по-често тъжна и разплакана.

Нямам друга любов, не търся замяна.

Това е моя кръст, да се науча да приемам.

И никога няма да разреша тази загадка 

какво си ти за мен.

Ето, ти ме питаш с усмивка :

“Днес как е? Обичаш ли ме?“

Моя отговор просто те забавлява, 

той няма да промени нищо в твоето отношение 

към мен.

Ти+и аз = Джиджи, ОБИЧАМ ТЕ винаги еднакво. 

Гледаш ме като три годишно дете, Джиджка!

Твоята любов никога не се променя,поне ти така твърдиш.

Минахме с теб през какво ли не,

тичахме по жарави ,

борихме се с вятърни мелници,

загубихме всичко през скъсаните си джобове.

Но и много скъпи подаръци получихме.

Не сме добре с нервите, избухливи сме,

понякога си казваме неща ,които болят.

И пак сме под един покрив

с твоя страх да не пропилееш себе си 

с моя страх да не мога да се намеря, 

с огромната лоялност един към друг

и любовта ни кой както я разбира.




Няма коментари:

Публикуване на коментар