неделя, 31 юли 2011 г.

Жените-Мъжете..".Война на светове" - 2-ра част

"Жените са като машини за оплакване.Все мъжете са им виновни.Мислят се за незаменими.Там им е проблемът.Когато една жена ме вбеси,пращам я по дяволите.Качвам се в колата и заминавам,където и да е."
                                                                                           "На юг от никъде" - Чарлс Буковски

...Мъжете са като машини за депресия и избиване на комплекси.Депресията им се увеличава пропорционално на липсата на пари."Хартийките" определят цялата им същност,тяхната цена в собствените им очи и в очите на другите."Мъж без портфейл -мека пишка"-гласи народната поговорка.Такъв мъж няма желание за нищо - ни за разговор,ни за секс.Мъжете си мислят,че от тях се иска да станат "МЪЖЕ"-велики,преуспели,мачовци,с много  "бройки" зад гърба си,но действителността прави от тях квартални типове-мрънкащи ,прецакани,алкохолизирани и затъпяващи,а единствената връзка с женския пол е поредния скандал с жена им и дори прилагане на сила...,казвайки си :Я виж сега ,кой владее положението!...Да,мъжете също се мислят за незаменими,приемайки жената за даденост.Изобщо не им хрумва,че и на нея може да й писне и да си хване някой,който поне ще се радва на красотата й.Когато един мъж ме вбеси,намразвам цялата мъжка пасмина.Адреналинът ми се вдига и изхвърчам като тапа от бутилка, дълго крача в неопределена посока,докато подредя мислите в главата си.После осъзнавам какъв глупак е той- да ме тормози,и колко съм глупава и аз да му се връзвам...и му прощавам великодушно.

текст: Юлия Славчева

Няма коментари:

Публикуване на коментар