неделя, 17 юли 2011 г.

ДАВАМ ТОВА, КОЕТО ИСКАШ

текст : Юлия Славчева
 
Искаш да бъда с теб - понякога.
Искаш да ни е приятно.
Искаш да си говорим и да сме приятели,
а не врагове.
Правя го точно, както искаш.
Обясних ти, че когато съм с някой,
влагам чувства, а ти начерта граници.
Ти  поиска секс - аз станах най-добрата ти любовница.
После ти писна и се махна,
а аз се махнах, за да ти е лесно.
Понякога искаше да съм ти приятел,
с който да споделяш това, което те тормози.
Изслушвах те и те успокоявах.
Бях всичко за теб ...и нищо.
Чудех се, дали ако изчезна, ще забележиш.
Експериментираше колко мога да понеса.
Преразглеждаше отношенията ни
и с лека ръка чертаеше нови граници.
А аз продължавах да ти давам всичко, което поискаш,
като внимавах да не пристъпя очертанията...
да не наруша изкуствената хармония, създадена от теб.
Внимавай (сега съм силна!)  какво си пожелаваш?
Искаш секс -  без чувства,
приятелство - без доверие,
близост - без отговорност,
причина - без последствия,
любов - без огън.
Най - страшното ще е , да се съглася.
Искаш да ти дам  продукт - без съдържание.
(Е, щом душата ми ти идва в повече!)
Помни:
ще ти дам всичко това, но този път ти ще бъдеш наранен.
Ти го поиска..


Няма коментари:

Публикуване на коментар